Шановні колеги!
Вас вітає учитель
НВК "Гімназія – школа" №27 м. Маріуполя
ГУБСЬКА ОЛЕНА ФЕДОРІВНА
вища категорія, вчитель-методист,
лауреат обласного туру XII Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у номінації "Математика"
переможець міського конкурсу методичних розробок циклу уроків з математики (2011р.)
диплом 1 ступеня департаменту освіти Маріупольської міської ради за розробку уроку з геометрії (2018р.)
учасниця національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2018
ОНЛАЙН-FEST "Освітня кухня" 28.09.2020
учасник фестивалю освітніх практик-2019. м.Маріуполь
учасник V серпневого Конгресу освітян Донеччини – 2019
Учасниця курсу лідерської освітньої програми для вчителів STEAM CAMP - 2021
Виступ команди міста Маріуполя
Проведення онлайн-уроків на МТБ 2020-2021 рік:
18.03.2020., 7 клас. «Лінійна функція, властивості і графік»
20.03.2020., 7 клас, геометрія «Властивості трикутників. прямокутний трикутник»
06.04.2020., 9 клас, геометрія, «Довжина дуги. Площа сектора. Радіуси вписаних і описаних деяких кіл правильних многокутників. Паралельне перенесення.»
12.01.2021. Геометрія. 7 клас. Тема уроку: «Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки».
Алгебра. 7 клас. 20.01.2021. Тема уроку: «Розкладання на множники за допомогою формул скороченого множення».
|
У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, В.О.Сухомлинський |
Методичні розробки:
Тема роботи:
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ ПРИЙОМІВ ТА МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ З МЕТОЮ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО ТА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ
Заняття:
3. Індивідуальний освітній маршрут розвитку дитини (ІОМ), спосіб його реалізації.
Вид досвіду:
авторський, пошуково-дослідницький, який дозволяє систематизувати, конкретизувати знання учнів, сприяє формуванню в учнів практичних навичок, вмінь пошуку і аналізу інформації, самоорганізації навчальної діяльності, самоосвіти, створенню компетентної особистості. З цією метою була побудована вся робота по розробленню дидактичних матеріалів, контрольних робіт, навчальних засобів, що дозволяє раціонально підходити до підвищення математичної освіти учнів, використанню інформаційно-комунікативних технологій для розвитку логічного мислення дітей з метою підготовки до ЗНО та формуванню життєвих компетентностей учнів.
Про себе:
кожна людина хоче жити краще, досягти своєї мети, яку поставила перед собою, адже саме досягаючи мети, ми стаємо щасливішими. Дитина - маленька людина, якій необхідно здобути багато знань, умінь, досвіду, щоб знайти своє місце в реальному житті. Моя місія - запалити вогник в очах дітей, вогник допитливості, вогник бажання вчитися, я хочу, щоб у них з'явилася мета в житті - стати грамотною, освіченою людиною. Адже кожен день дитини в школі - це сторінка історії її життя, адже саме із цих дитячих сторінок у підсумку й складається історія школи, міста, країни... І я намагаюся щосили, своїми знаннями, працьовитістю, добротою зробити так, щоб нам було приємно потім перегортати ці сторінки...
Проблема, над якою працюю:
створення умов для формування конкурентоспроможної особистості учня, його компетенцій, розвитку життєвих компетентностей учнів.
Виконана робота:
- за 2013-2014 навчальний рік
- за 2014-2015 навчальний рік
- за 2015-2016 навчальний рік
- за 2016-2017 навчальний рік
- за 2017-2018 навчальний рік
- за 2018-2019 навчальний рік
- за 2019-2020 навчальний рік
- за 2020-2021 навчальний рік
Мої досягнення:
- за 2013-2014 навчальний рік
- за 2014-2015 навчальний рік
- за 2015-2016 навчальний рік
- за 2016-2017 навчальний рік
- за 2017-2018 навчальний рік
- за 2018-2019 навчальний рік
- за 2019-2020 навчальний рік
- за 2020-2021 навчальний рік
Організація і участь в нарадах:
01.02.2017 року на базі НВК "Гімназія-школа" №27 була проведена інструктивно-методична нарада вчителів математики Центрального району міста Маріуполя.Детальніше >>> Зберегти документ: zvit01022017_uvk27.doc Матеріали наради можно переглянути за допомогою Microsoft PowerPoint. >>> Зберегти презентації: seminar01022017_1ch.pps seminar01022017_2ch.pps |
Дидактичні розробки:
1) дидактичний матеріал для 5 класу
2) дидактичний матеріал для 6 класу
3) дидактичний матеріал для 7 класу
4) дидактичний матеріал для 8 класу
5) дидактичний матеріал для 9 класу
6) алгебр. тренажер (Іч. ) для 10-11 кл.
7) Збірка: Сучасні тренди в освіті. STEM - проєкт у школі: від ідеї до втілення.
Участь у семінарах, вебінарах, тренінгах:
eTwinning – це навчальна програма Європейської Комісії, започаткована в 2005 р. з метою розвитку співпраці європейських шкіл. Вчителі та учні, зареєстровані в мережі eTwinning, отримують можливість реалізації спільних проектів з іншими європейськими школами. Ключовою складовою навчання є використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проект eTwinning розширює сферу освітніх можливостей для учнів та вчителів, підвищує мотивацію до навчання та ступінь відкритості до Європи.
eTwinning Plus – це робочий простір програми eTwinning в рамках Східного партнерства Європейського Союзу.
Моє портфоліо в eTwinning Plus.
Електронна книга - єдина робота всіх партнерів.
Участь учнів в проєктах платформи:
1) Project: "Holiday of mathematics".
2) FRAGMENT GEOMETRY AND ITS USE IN THE WORK OF MAURITIS KORNELIUS ASHERA
3) Matematiği Kodladık (MATHEMATICS CODED)
4) Project: Oscar! Oscar! - завершено (2019-2020)
5) Рroject "We choose a healthy way of life" (2019-2020)
6) Project: Get Cyber Skilled and Prevent Cyberbullying (2019-2020)
7) Project: SDGs in our Schools (2019-2020)
8) Project: World Film Festival (2020-2021)
9) Project: A world of interesting and fun mathematics, we are happy! (2020-2021)
10) Project: M.A.T.H.S. (2020-2021)
11) Project: CREATIVITY AND TECHNOLOGY IN MATHEMATICS DESIGN (2020-2021)
![]() |
Семінар "Втілення принципів онлайн тьюторства в роботу вчителя" 19 травня 2018 р |
|
Участь у проекті "Стань новим посадовцем Маріуполя" за темами: "Інноваційні технології у сфері освіти", "Стратегічне мислення", "Лідерство та ефективна комунікація". (лютий-березень 2018р.) |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Участь в програмі #STEAMCAMP






